NorskEngelsk
Logo

Reklamasjon og retur

Informasjon om reklamasjon og retur av deler


Reklamasjon

Ved mottak av varen skal synlige skader på delen eller emballasjen straks rapporteres til transportøren. Vi mener at varen du har kjøpt skal fungere tilfredsstillende, men det kan av forskjellige årsaker likevel være grunn til reklamasjon. For at reklamasjonen skal være gyldig skal det ikke demonteres, repareres, endres, byttes ut eller gjøres noe arbeid på delen eller bilen.

Ved reklamasjon, ta kontakt med Trondheim Bil-demontering via telefon, epost eller returskjemaet som følger med i pakken.

Ønsker du å returnere deler?
Skjema for forespørsel på retur

Angrerett

Du har etter loven 14 dager angrerett. Fyll ut vedlagt angreskjema og returner varen til oss innen 14 dager etter du meldte ifra om at du angret deg. Vi tar ikke noe gebyr for at du angrer men vi dekker ikke returfrakt.


Vår rekamasjonsrett

Alle våre deler selges med 3 måneder reklamasjonsrett, om ikke noe annet er avtalt. Motor og girkasser selges også med 3 måneder reklamasjonsrett mot fremvisning av kvittering på at verksted har byttet registerreim, olje og filter. Reklamasjonsretten gjelder ikke påmonterte deler som f.eks vannpumpe, løpehjul og lignende. Reklamasjonsretten gjelder heller ikke simringer, pakninger osv. Om du skal benytte deg av reklamasjonsretten så gjelder bytterett fremfor returrett. Så ta kontakt med oss før du skaffer ny del selv.

Vi dekker aldri kostnader for inn- og ut montering av deler. Det er en risiko du må ta dersom du kjøper brukte bildeler. Vi kontrollerer og sjekker delene så godt det lar seg gjøre før de legges for salg, men uforutsette situasjoner kan likevel oppstå.


Varen du returnerer kan ikke sendes i oppkrav, da vil ikke pakken bli hentet ut.

Vi ønsker at du skal være fornøyd så ta kontakt med oss på mail eller telefon om noe skulle oppstå.



Søk

Finn våre deler, og en million andre, på